חוסיין דוואבשה לשחר אשבל: "לא מספיק ששרפו אותנו, עושים על זה מסיבה?!"

ישראל פריי 5 Comment on חוסיין דוואבשה לשחר אשבל: "לא מספיק ששרפו אותנו, עושים על זה מסיבה?!"
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שחר אשבל, שחתונת בנו יקיר עוררה סערה רבתי עם פרסום התיעוד מריקודי החוגגים עם נשקים ודקירת תמונת הילד השרוף למשפחת דוואשה, התראיין הערב אצל אבי מימרן ב"מהדורה המרכזית", ושיתף את תחושותיו הקשות בעקבות האירוע.

"בתוך האווירה של השנאה לא שמנו לב למה שקורה, פתאום נגשו אנשים שסיפרו על קבוצה שרקדו עם שלטים. לא ברור לנו מאיפה הם בכלל הגיעו. אז בכלל הסתבר שהרבה אנשים שהגיעו ורקדו, כלל לא היו מוזמנים שלנו. הבן אומר לי עוד בסיום האירוע: בעצמי לא הכרתי את הרוקדים, אין לנו מושג מי אלה".

למה הם לא באו לחתונה ממול. לחתונה שנערכה יום קודם?

"יכול להיות ששמעו והגיעו לעשות פרובוקציה. לא מאמין שהיה מתוכנן בכדי לפגוע בנו. אנשים אומרים לי לאחר מעשה: תפקחו עיניים! אולי היה כאן סיפור של אבישי רביב 2 בגלל המקרה בכפר דומא?! איך זה התעורר אחרי 3 שבועות?! אנחנו שומעים מבעל האולם על כוחות הביטחון שנכחו באולם לפני האירוע, אולי מישהו תכנן את הפרובוקציה כדי לעורר דעת קהל?!, איני רוצה להעביר ביקורת על כוחות הביטחון, אבל צריך לבדוק את הטענות".

יחד עם גינויו והתנערותו המוחלטת, אשבל ביקש להזכיר כי בחתונות של ערבים יורים בנשק, וכי אחרי פיגועים יוצאים מהם לחגוג ברחובות, ולא שמענו מעולם על מעצרים שמבוצעים בעקבות כך.

ב'קול חי' ניסו לחבר בין הקצוות הקוטביים, והעלו תוך כדי שידור את הסבא של הילד עלי וראש משפחת דוואבשה, חוסיין מחמד, שהיה נסער, ותקף חזיתית את אשבל: "מספיק מה שעשו לנו, ששרפו אותנו בבית. לא הספיק להם ככה אלא הלכו לעשות מסיבה בשביל דבר כזה?!", תהה.

"זה מאוד לא נעים, שילמנו מחיר הכי יקר בחיים", הוא אמר והציע לשחר אשבל "שיבוא לבקר את הילד, שיראה איך הוא נמצא, באיזה חיים, אתמול הוא שאל אותי: סבא, אתה מכיר את השם של אבא ואמא שלי? אתה יודע איפה הם? זה לא כואב בלב של אנשים? הוא יכול היה למנוע את זה. הוא רצה את זה. מי שעשה את זה שישלם את המחיר".

האזינו לראיון המלא:



5 תגובות

מיין תגובות
  1. 5

    שמר דוואבשה לא יספר לנו מה זה כאב של יתומים. רק אתמול 2 ילדים יהודים נוספו למעגל היתמות ב"זכות" העם שלו. וכמה ילדים איבדו את ההורים שלהם? 3 חודשים עברו מהרצח של הזוג הנקין. הוא בכלל לא קשור לסיפור הזה. חבל שאתם מעלים אותו לשידור ביחד עם אדם צדיק כמו שחר אשבל

  2. 3

    ערבי שמגיע מעם שפל של רוצחים, לא יכול להיות בר פלוגתא של יהודי איזה שיהיה. בושה לכם שנתתם לו במה!!!

  3. 2

    אתם לא מתביישים להעלות אותו לשידור באתר יהודי??? דוד שלו ואח שלו כל יום רוצחים יהודים. מה קרה לקול חי ששבר שמאלה??!

  4. 1

    לא! לא מספיק! ישרפו לכם עוד, זו רק התחלה! קול חי= קול פלסטין בושה!